10 باور غلط درباره سمعک
نوشته شده توسط : محمد طاهری

خروجی سمعک انتقال استخوانی،در اصطلاحات وعبارت های سطح نیروی خروجی وبسایت بجای سطح فشار صوت و حساسیت آکوستیکی-مکانیکی بجای بهره،تخصصی می شود.
یک شکل جایگزین(تغییر) یافته از سمعک انتقال استخوانی کاشتنی متصل به استخوان (باها)است که ارتعاشات بوسیله ی یک پیچ تیتانیومی جاگذاری شده، به جمجمه انتقال می یابد.
همچنین وسایل گوناگون آزمایشی قادر هستند که ارتعاشات را مستقیما به پرده تمپان،استخوانچه های گوش میانی و یا دریچه گرد،انتقال دهند.در این وسایل ممکن است فقط خروجی ترانسفورماتور(مبدل) با عمل جراحی کاشت شود.یا ممکن است با میکروفون ها و باتری های کاشت شده برای تشکیل سمعک های تمام کاشته شده ترکیب شده باشد.

این فصل در مورد چندین نوع سمعک غیر مرسوم(غیر معمول) که فقط برای تعداد محدودی از افراد کم شنوا مناسب است،بحث می کند.فهم و درک خوب این سمعک ها، مهم است.به عبارت دیگر پزشکان(ادیولوژیست ها) قادر نیستند که یک سمعک مناسب را توصیه(تجویز) کنند در حالی که مواجهه با بیمارانی هستند که استفاده از یکی از این سمعک ها برایشان مناسب ترین وسیله(گزینه)است.
16.1 سمعک های کراس
در اکثریت قریب به اتفاق موارد،یک نوع وسیله ی کمک شنوایی برای بیمار فیت (تنظیم)می شود یا با استفاده از دو وسیله ی کمک شنوایی(سمعک) که عملکرد هر کدام از آن ها مستقل از یکدیگر است.در بعضی موارد بهتر آن است که افراد فیت داده شوند با یک سیستم کمک شنوایی که اجزای آن در هر گوش جداگانه قرار داده شوند و بدین گونه لازم است که بین وسایل کمک شنوایی ارتباط الکتریکی برقرار گردد.این چیدمان بنام مسیر هدایت دگرسویی محرک(کراس) شناخته می شود.دربخش های زیر، نشان داده خواهد شد که چندین دلیل برای ارتباط بین دو سمت سر و چندین متغیر برای آنکه چگونه اجزا در هر طرف سر با هم ترکیب می شوند.

 منبع:

https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%86/





:: برچسب‌ها: سمعک , قیمت سمعک , سمعک استارکی , سمعک اتیکن , سمعک فوناک , سمک زیمنس , سمعک یونیترون , سمعک ویدکس , انواع سمعک , خرید سمعک ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: